Evangelism...Really?






























Ik was net aan de evangelisatie commissie benoemd in mijn kerk. De hoopvolle ouderlingen, laat het me weten van mijn "vrijwilliger" riep proberen om goed te verkopen, te zeggen: ". Ik zou liever noem het de aanmoediging comite" Wetende dat ik moet heel wat aanmoediging gaan voor de kerk, ik begrijp dat het een beetje te kritisch ten aanzien van hypo-Mij dient, omdat mijn aanwezigheid was vlekkerig op zijn best.

De hoopvolle eerder verzekerde me dat ik ook moet bult deelname aan zondagsschool (die ik nog nooit bezocht deze kerk met) en dus ook hun jaarlijkse helpen "Festival van het geloof." Geen druk.

En terwijl ik op mijn eigen twee kinderen dit weekend, ik ben van harte eens, bakken brownies en breng chips voor ontvangst in de kamer na de communie morgen.

* Zucht *.

Communie zondag zijn het moeilijkst. Het is heel moeilijk uit te leggen aan mijn zoon dat hij niet het prachtige kleine kopjes van druivensap of crackers worden gelopen rond de tijdelijke Neem deel Terwijl hij draait zich om mij en nog steeds zeggen "bruto" als onze voorganger ons herinnerd aan de "bloed of Christus, "de diensttijd. Eerlijk gezegd, ik zei denk dat het een tijdje duren voordat hij weer, en dat laat me in de bank om met hem te discussiƫren over waarom hij niet kan drinken druivensap (ook al is hij "echt dorst").

Toch zal ik er met brownies, chips en wallen onder de ogen van stress of harde oordeel zowel kiddos in het begin van baden en glanzende outfits voor de dienst. Het is het minste van wat ik doe, maar ik zal worden gegaan om voor de komende vier zondagen!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar